Vyplněný registrační formulář si zkopírujte do nového topicu ve fóru Registrace, který pojmenujete podle svojí postavy:
Jméno: Iškatrah je fantasy svět odpovídající velmi zhruba našemu středověku; tomu je samosebou potřeba uzpůsobit jméno. Je jasné, že se vaše postava nebude jmenovat Pepa Dvořák, ale ani Vyhlazovač 3000. Jména známá z jiných fantasy světů (Eragon, Frodo, Arya Stark,...) jsou přirozeně zakázána. Při výběru jména pro svou postavu také přihlížejte k její rase a postavení. Syn elfského náčelníka se nejspíš nebude jmenovat Lojzík, zatímco lidský sedlák by působil dost směšně se jménem Ulrich Armenij von Natrizuch. Je rovněž dobré podotknout, že lidé můžou a nemusí mít příjmení, zatímco u elfů nic takového neexistuje.
Pohlaví: Mužské nebo ženské, v tomto směru není moc prostor pro fantazii.
Rasa: Ačkoli by se v Iškatrahu dalo inteligentních ras najít poměrně mnoho, ve hře jsou k dispozici přesně tři: Lidé - obyčejní lidé tak jak je známe, se všemi výhodami a nevýhodami. Tvoří většinu populace v Ietherii (země, kde se hra odehrává, dále viz reálie) a mají jednoznačně nejnižší nároky co se týká přijímacího řízení. Lesní elfové - žijí v kmenovém společenství v lesích mírného pásu, jsou středně vysocí a ze všech typů elfů jsou nejvstřícnější k jiným národům. Živí se většinou lovem a sběrem a mají velmi úzký vztah k přírodě. Každý kmen vede náčelník společně s kmenovým šamanem. Lesní elfové mají vlasy v různých odstínech středně až tmavě modré a oči v odstínech modré až světle fialové. Polární elfové - nejmenší ze tří elfských národů žije daleko na severu v chladné tajze. Mají světle modré až téměř bílé vlasy a oči ve stejné barvě, uši jen mírně zašpičatělé. Nechovají velkou důvěru k ostatním národům a mají tendenci si hledět spíše svého v ústraní. Každý kmen vede pouze náčelník; šaman je sice přítomen, ale nemá tak silné postavení jako u lesních elfů. Možní jsou též půlelfové, tedy kříženci elfů a lidí; ti jsou ale nesmírně vzácní a jejich nároky na přijetí do hry jsou nejvyšší.
Věk: Závisí na rase; zatímco lidé se dožívají zhruba 50-70 let, u půlelfů je průměrný věk 75-100 let, u polárních elfů 120-150 let a u lesních elfů 150-170 let. Samozřejmě není nezbytně nutné psát konkrétní věk, ale stačí informaci omezit na období v životě jedince (dítě, dospívající, mladý dospělý, dospělý,...)
Jazyk: Takřka každá rasa v Iškatrahu má svůj jazyk, to ale neznamená, že vaše postava musí nezbytně ovládat všechny - a pokud ovládá i jiný jazyk než svůj rodný, je dobré tuto dovednost objasnit v Historii. Pro hru jsou zásadní zejména tři jazyky, a to: Örlesai (Obecná řeč, jazyk lidí), Firilai (jazyk lesních elfů) a Fjörgalei (jazyk polárních elfů). Firilai a Fjörgalei si jsou navzájem poměrně podobné a elfové se tak mezi sebou vesměs dokážou dorozumět, i když se některé výrazy liší.
Povolání: Jak a čím si vaše postava vydělává na živobytí.
Rodina: Rodinné zázemí vaší postavy; je vhodné jej trochu rozepsat, napsat alespoň pár informací k rodičům a sourozencům, případně k prarodičům/ vychovatelům/ vzdálenějším příbuzným, záleží na každé jednotlivé postavě.
Bydliště/původní bydliště: Hra probíhá ve vlajkovém městě Kersk, je tedy více než vhodné, aby současné bydliště vaší postavy bylo právě tam. To ale neznamená, že se vaše postava musela v Kersku nutně už narodit, mohla klidně přicestovat z jiného místa v zemi. Pro inspiraci doporučujeme nahlédnout do mapy (viz reálie na Wikipedii). Lesním elfům patří vesnice Skattarah Théa, Skattarah Nakra a Skattarah Elkëri, zatímco polární elfové sídlí v osadách Skëttar Gharki, Skëttar Lökki, Skëttar Neskra a Skëttar Nethua. Ostatní města na mapě jsou osídlena převážně lidmi.
Vzhled a kondice: Jak vaše postava vypadá? Jaké má rysy v obličeji, vlasy, oči? Jakou má stavbu těla a kondici? Všechny tyto informace patří sem.
Oblečení: Co vaše postava obvykle nosí a jak se obléká, čím se zdobí a podobně.
Povaha a záliby: Jaká je vaše postava uvnitř, jak vnímá své okolí a jak se projevuje navenek - to vše patří do této kolonky. Nezapomeňte také připsat, jaké má vaše postava koníčky a zájmy a čím se zabývá ve volném čase.
Historie postavy: Stručně sepsaný život postavy předtím, než "vstoupila do hry"; místo pro sepsání význačných momentů života vaší postavy a odůvodnění všech jejích současných dovedností - kde k nim přišla, kdo ji co naučil, proč.
Víra: Věří vaše postava v něco a pokud ano, v co? Možností není mnoho, ale jsou: Přírodní duchové: Jedná se o poměrně primitivní elfskou víru vycházející z toho, že každý potok, jezero, údolí i hora, stejně jako každý rostlinný a živočisný druh, mají jakousi duši či přírodního ducha, který daný útvar zastupuje, představuje a chrání. Jedná se vlastně o jakýsi sbor antropomorfních personifikací. Z víry v přírodní duchy prakticky vychází šamanismus, protože právě tyto přírodní duchy šamani oslovují. Čtyřbožství: Vychází ze zjednodušené podoby víry v přírodní duchy a je nejrozšířenějším náboženstvím v Ietherii. Pracuje se čtyřmi bohy zastupujícími čtyři základní živly: Fergos (země), Kwakalosiwae (vzduch), Ythaala (voda) a Oregaš (oheň). Lidé zpravidla upřednostňují uctívání jednoho boha před ostatními třemi; zatímco horníci se modlí převážně k Fergovi, rybáři preferují Ythaalu a podobně. Ateismus: Lidé nevyznávající žádné náboženství se v Ietherii takřka nevyskytují. Je-li vaše postava ateistou, bude vyžadováno vysvětlení tohoto rozhodnutí.
Inventář: Co vaše postava v danou chvíli vlastní; stručný přehled jejího majetku.
Fyzické dovednosti: Je vaše postava zdatná v běhu, oplývá velkou silou či je spíše nadaná ve směru mrštnosti a obratnosti? Umí šermovat, jezdit na koni nebo se ohánět dýkou? Všechny fyzické dovednosti spadají sem, přičemž pro začátek jsou omezeny na tři, ve kterých vaše postava vyniká nejvíc. Doporučujeme víc se rozepsat, ať už ve formě bodů (5/10) nebo slov (moje postava je tak rychlá, že ji nikdo jiný nepředběhne).
Sociální dovednosti: Způsoby, jakými vaše postava oplývá na sociálním poli. Má smysl pro humor nebo se nezasměje ani nejlepšímu vtipu? Působí důvěryhodně, umí svádět pohledem nebo dovede perfektně lhát? Všechny tyto dovednosti spadají právě sem.
Magické dovednosti: Do této kolonky patří nejen magické dovednosti jako takové (u kouzlotkalců a šamanů), ale přístup vaší postavy k magii jako takový. Setkala se vaše postava s magií, nebo nikdy neviděla jediné kouzlo? Bojí se magie, nebo ji kouzla fascinují? Uchazeči o kariéru kouzlotkalce si rovněž můžou připsat zmínku o pasivním magickém talentu, který ale třeba budoucím letcům bude vyloženě k ničemu.
Ostatní dovednosti: Veškeré dovednosti, které se nevejdou do předchozích kolonek; čtení, psaní, počítání, rozpoznávání bylin, vaření, šití, a tak dále a dále a dále...
|